Santai Jer Sayang

Friday, March 21, 2014

With MyLove Nur Salsabilla ... I Miss You Syunkk ...



Assalammualaikum , 
Dah Lama tak Publish ... 

Bila Cakap Publish , Korang Ada tengok cerita " Istanbul Aku Datang"
bila aku tengok cerita itu, Lisa Selalu Publish Apa dia Lakukan ..

so ?? Aku nak publish about Her !! ... 
Nur Salsabilla .. dia anak buah aku yang paling nakal dan gelagat dia sungguh comel ... sampai aku sendiri pun malas nak layan ...

Bila cerita pasal dia .. semua mesti tertanya siapakah dia ?? Dan anak siapa ...
dia anak kakak aku yang kedua ... bagi aku, dia lah permata hati aku .. walaupun jarang jumpa ... tapi gelagat dia sungguh mengubati hati aku yang kecewa selama 5 bulan ini ...

ehhhh3 .. Apa2 pun ... aku sayang dia ... dan dia lah hati aku dalam rumah , bila dia balik rumah aku . dia lah aku cari dan pelukk ... 

fuhhhh !! ... 








 " Gelagat Si Dia Bila Depan Kamera !! "




And Publish !!



No comments:

Post a Comment